Wszelkie reklamacje rozwiązać korespondencji e-mail. Do rozstrzygania reklamacji, wyślij do nas wiadomość e-mail do
info@hobbytec.cz i załączniki dołączyć następujące:
- dowód zakupu (faktura)
- zakończone list z reklamacją do pobrania TUTAJ
- dokumentacja fotograficzna wyraźnie potwierdzające przyczynę reklamacji
Jeśli zostaniesz poproszony, aby wysłać produkt do sklepu lub usługi i produktu, aby przejść czyste roszczeń zgodnie z przepisami higieny lub ogólnych zasad higieny. Musi on zawierać wszystkie części i akcesoriów, które są konieczne, aby zweryfikować deklarowaną wadę. Zaleca się, aby dołączyć:
- kopię dowodu zakupu lub inny dowód zakupu towaru
- opis wady i informacje kontaktowe
Na prezenty, które są dostarczane bezpłatnie, nie może wykonywać żadnych praw konsumenta. Takie towary spełniają warunki umowy darowizny i wszystkie obowiązujące normy w rozumieniu prawa czeskiego.
Termin dla rozliczenia żądania - Jeżeli reklamacja konsumenta będą rozpatrywane w ciągu 30 dni.
- W przypadku, gdy konsument, staramy się radzić sobie ze skargi jak najszybciej.
- W przypadku zwrotu wyślemy pieniądze na konto bankowe. Refundacja nie może być pocztowy przekaz pieniężny.
Koszty związane z transportem towarów do usług i zwrotu usługę zostanie zwrócona, jeżeli spełnione są następujące warunki: - Dział reklamacje zostaną uzgodnione z góry, że towary zostaną dostarczone do najbliższego autoryzowanego serwisu na własny koszt
- roszczenie jest uzasadnione (nie będzie takie. usterki spowodowane błędem operacyjnym, uszkodzenia mechaniczne, itd.).
- za pośrednictwem formularza kontaktowego (pozycja „Należności”) skierowała wniosek o zwrot niezbędnych kosztów związanych z transportem towarów
- Doložíme koszt (wpływy skanowania pocztowych, listy przewozowej, etc.).
To może tylko koszty pieniężne na rozsądnym poziomie biorąc pod uwagę charakter towarów. Na przykład koszt wysyłki, nie taxi.